Vanliga frågor och svar

AVUX är marknadens mest avancerade arbetsledningssystem för både fastighetsförvaltare och städföretag. De omfattande funktionerna gör det möjligt för företagen att arbeta mer effektivt i vardagen och gör det lättare att hitta information.

AVUX behöver inte installeras! AVUX är ett helt onlinebaserat system som kan användas med vilken webbläsare som helst. Det finns också en lättanvänd app för mobila enheter för att använda AVUX.

AVUX är ett helt webbaserat system, så som du kan se finns det en inloggningsknapp högst upp på sidan eller i menyn. Detta gör att du kan logga in direkt till AVUX på den enhet du läser denna text på. Du kan också använda AVUX med en nedladdningsbar app på din mobiltelefon.

Ja, det kan ni! Vi hanterar överföringen av data från det gamla systemet på en nyckelfärdig basis.

AVUX är ett arbetshanteringssystem som är utformat för fastighetsförvaltare. Till exempel fastighetsunderhåll, städning, fastighetsförvaltning, fastighetsägare och andra yrkesverksamma inom fastighetsbranschen.

Vi kommer att utbilda dig i att använda AVUX. Systemet är utformat för att vara så enkelt att använda som möjligt och vi förbättrar det ständigt baserat på den feedback vi får. Dessutom omfattar alla våra avtal fullständig kundtjänstsupport och obegränsad kostnadsfri distansutbildning.

Vår prissättning baseras på antalet fastigheter. Du kan enkelt se ditt pris på Priser fliken. Priset börjar från 1000kr/månad + moms.

Ja, det kan du! Vår lättanvända mobilapp är särskilt utformad för mobilt arbete. Allt du behöver är en telefon och en internetuppkoppling. Appen kan installeras på IOS- och Android-enheter. Naturligtvis kan du också använda systemet med en webbläsare på din mobiltelefon.

AVUX är det mest utvecklade och mest använda systemet för fastighetsförvaltning i Finland. Vi har över 20 000 dagliga användare och vi arbetar sömlöst med våra kunder för att utveckla tjänsten varje dag.

Boka tid för en demo där vi visar hur vårt system fungerar. Vi kommer sedan att bedöma dina behov antingen på distans eller på plats. Dina demodomäner aktiveras och vi skickar en offert till dig.

När du har accepterat offerten överför vi data från eventuella äldre system, ger användarutbildning och öppnar systemet för dig. Vår kundtjänst står sedan till ert förfogande för att utbilda och hjälpa till vid behov.

Det är möjligt! Vänligen kontakta oss.

Det finns ingen startavgift för implementeringen av vårt system. Vår prissättning är månatlig och börjar från 100 €/månad + moms. Du kan enkelt uppskatta ditt pris på Priser fliken.

Avgiften för att använda systemet inkluderar ett obegränsat antal användare.

Etkö löytänyt vastausta?

Jos et löydä vastausta sivuiltamme niin ota meihin yhteyttä ja autamme mielellämme!